Nissan heeft op 29 september zijn engineeringcentrum in Michigan, Nissan Technical Center North America, uitgebreid. aankondiging gezegd.
“Deze uitbreiding onderstreept Nissans toewijding aan de regio en stelt ons in staat om een wereldwijd centrum van uitmuntendheid te zijn voor het testen van nieuwe voertuigen”, zegt Chris Reed, regionaal senior vice-president onderzoek en ontwikkeling bij Nissan Americas. “Het doel van vrijwel nul dodelijke slachtoffers is altijd leidend in ons werk. De combinatie van dit nieuwe lab plus onze passieve en actieve veiligheidstechnologieën kan ons helpen dat doel te bereiken.”
In het Safety Advancement Lab voert Nissan volledige crashtests, voertuigcertificering, geavanceerde ontwikkelingstests en benchmarking uit. Ingenieurs kunnen 48 verschillende passieve veiligheidscrashtestsimulaties ter plaatse uitvoeren, wat efficiëntie oplevert in timing en resultatenanalyse, volgens een persbericht. De 116.000 vierkante meter grote faciliteit is uitgerust met snelle fotografiesystemen, data-acquisitieapparatuur en een sleepsysteem voor voertuigen. De site omvat ook een testdummy-kalibratielab, ruimte voor het voorbereiden van voertuigen en een voetgangersveiligheidslab.
Nissan lanceerde zijn volledig elektrische LEAF in 2010 en streeft ernaar tegen 2030 40% van de Amerikaanse verkoop elektrisch te maken. best practices om Nissan naar die geëlektrificeerde toekomst te leiden.
“Hier in het Safety Advancement Laboratory richten we ons op passieve veiligheid”, zegt Mike Bristol, directeur, voertuigveiligheidstesttechniek. “Onze voertuigen zijn uitgerust met technologie om een aanrijding te helpen voorkomen, maar in het geval dat er een aanrijding plaatsvindt, richten we ons op het helpen beschermen van klanten tegen letsel en het evalueren van de voertuigstructuurprestaties, airbagprestaties, veiligheidsgordelprestaties en andere mechanismen die helpen onze klanten te beschermen.”
creditSource link